Materiały reklamowe

Oferujemy kompleksową obsługę z zakresu projektowania i druku katalogów, folderów reklamowych, ulotek, banerów i wizytówek. Jeżeli nie posiadasz własnego projektu graficznego, my przygotujemy go od podstaw. Służymy fachową wiedzą i doświadczeniem. Przed wydrukiem wszystkie materiały graficzne zostają poddane obróbce, aby wydrukowane prezentowały się jak najlepiej. Jeżeli nie posiadasz grafiki i materiałów niezbędnych do przygotowania projektu, opracujemy logo, wykonamy zdjęcia, pomożemy dobrać grafikę z profesjonalnych serwisów graficznych. Projektujemy w oparciu o charakter firmy, specyfikę branży i grupę docelową.

Identyfikacja wizualna to sposób prezentowania Twojej firmy w postaci określonego wizerunku. Świadome podjęcie szeregu działań, w wyniku których Twoja marka staje się rozpoznawalna i budzi konkretne, oczekiwane skojarzenia u odbiorców. Badania psychologiczne dowodzą, że do oceny drugiej osoby wystarczy nam 10 sekund. Dobrze opracowane logo, które skutecznie zapada w pamięć, przez odbiorcę może zostać odtworzone w ciągu 5-7 sekund. Podobnie rzecz ma się w przypadku pozostałych materiałów reklamowych. Można zatem stwierdzić, że dobrze opracowany znak marki, pozwali Twojej firmie na szybsze zapadnięcie w pamięć potencjalnego klienta, niż za sprawą kontaktu bezpośredniego.

Profesjonalnie zaprojektowana identyfikacja wizualna jest podstawą wizerunku firmy. Materiały reklamowe muszą być spójne z charakterem firmy, kolorystyką i wyglądem logo. Z kolei stałe utrzymanie kolorystyki i logo jest gwarancją rozpoznawalności firmy. Materiały reklamowe i promocyjne wykonane przez Open System są skutecznym narzędziem pozyskiwania nowych klientów. Możesz zamówić u nas praktycznie wszystkie materiały dla Twojej firmy: katalogi, foldery, ulotki, plakaty, banery reklamowe, i wiele innych. Jeżeli poszukujesz materiałów niestandardowych, których nie opisaliśmy w ofercie, napisz do nas. Znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Koszty realizacji dowolnego materiału reklamowego wyceniane są indywidualnie w zależności od parametrów druku takich jak; ilość, format, okładka, papier, rodzaj wydruku, uszlachetnienie itd.